Stranice

среда, 1. август 2018.

(FOTO) DOM IZ SNOVA OD 1000 EVRA! Ova kuća vam stiže na adresu i montira se za manje od 2 dana!


Kompanija “Arched Cabins” smislila je genijalno rešenje za rešavanje problema životnog prostora. Ona kompletnu kuću šalje naručiocu i što je najbolje – mogu da se 


U ponudi se nalaze male kolibe čija cena iznosi 1.000 evra, ali i velike kuće sa 4 spavaće sobe i nekoliko kupatila koje koštaju 14.000 evra.


Najbolje od svega, kupac se pita za sve i vrlo lako može da na osnovu svojih zahteva dobije sve što poželi.


Manje kolibe mogu da se koriste kao gostinjske sobe, ostave ili skladišta, dok u većim može da živi nekoliko porodica.


6 коментара:

  1. Sve je to divno nego kad ce te kuce doci u Srbiju? Da li ce se ikada i pojaviti na nasem trzistu pa i mi da imamo vikendice za 1.000 eura? Kad, kad?

    ОдговориИзбриши
  2. Kad nemas nista ovo je super ali drzava to ne moze dozvoliti za nas sirotinju. Sta da rade njihovi investitori. Ako dodete u srbiju ja kupujem kolibu odma . Zovite me

    ОдговориИзбриши
  3. Dopadaju mi se. Šta vredi kad možemo samo da gledamo. A baš bi mi odgovarala jedna 6x4m.

    ОдговориИзбриши