Stranice

среда, 1. август 2018.

MLADIĆ DOŽIVIO HOROR TOKOM INTIMNOG ODNOSA: Vodili smo ljubav, ja sam bio dole, ona gore, a onda...



Noć provedena sa svojom partnericom završila je kao horor za jednog ljubavnika kada mu se tokom intimnog odnosa slomio muški organ!

– Nikad nisam osjetio tako jaku bol – otkriva Alan Parke. On je nakon bolne nesreće, kada je osjetio kako njegov “organ“ puca, hitno otišao u bolnicu sa sClarissom Caims.
– Skakutao sam okolo, toliko me boljelo – kaže Alan, koji je nakon ove nesreće morao ostati dva mjeseca u krevetu.

Nakon dolaska u bolnicu, mladić je hitno operisan.
– Vodili smo ljubav, ja sam bio dole, a Clarissa gore. Odjednom sam čuo da je nešto puklo. Nikad prije nisam osjetio takvu bol. Clarissa me pokušala smiriti dok sam ja skakao od bolova.

 Otišli smo u bolnicu, a ljekari su rekli da prvi put vide nešto takvo. Iako nema kosti, ustanovili su da je moj spolni organ slomljen. Krvi je bilo posvuda, nisam to mogao kontrolisati – prisjetio se.
Nakon operacije morao je podnositi i ismijavanje drugih pacijenata. Kaže da je bio toliko bijesan na njih, da ga je osiguranje moralo držati na oku.

Tri mjeseca nakon nesreće, Alan se oporavio.
– Sve vrijeme sam bio u krevetu. U prve dvije sedmice morao sam zvati Hitnu sedam puta jer nisam mogao zaustaviti krvarenje.

Нема коментара:

Постави коментар