Stranice

четвртак, 29. новембар 2018.

ISPOVEST: KAD SAM GA VIDELA OSTALA SAM U ŠOKU,PA ZAR JE MOGUĆE DA JE TAKVOG…



Bože me sa čuvaj takvog prizora više.


U gradu smo se upoznali kada sam se slučajno zaletjela u njega dok sam išla ulicom i gledala u mobitel, pomogao mi je da pokupim stvari koje su mi pale pri udarcu u njega. Tu sam mu kao u znak isprike ponudila da odemo popiti kavu jer ipak sam ja bila kriva.



Prihvatio je i dobrih dva sata mi smo sjedili i pričali, na kraju smo razmijenili brojeve mobitela i taj cijeli dan smo se čuli preko poruka. Svidio mi se i stvarno nije bio loš dečko barem mi je tako izgledao na pravi pogled. Tri mjeseca smo mi odlazili na kave i čuli se mobitelom.



Nakon toga smo tek ušli u vezu kada smo shvatili da smo se dovoljno upoznali da bih mogli imati nešto zajedno, predivno mi je bilo sa njim provoditi dane i pričati stvarno je bio razuman dečko i nema te teme o kojoj on nije znao komentirati i dati dobar savjet.


Baš se na njemu vidjelo da je prošao svega u životu i da je dosta upućen. Dogovorili smo se da ću jednu večer doći kod mene u stan i da provedemo noć zajedno, i došao je. Ja sam taj cijeli dan pripremala hranu i radila romantični ugođaj da nam bude lijepo.
I bilo je lijepo do onog trenutka kad smo trebali voditi ljubav e kada se skinuo ja sam ostala šokirana i nisam znala kako se ponašati. Njegov spolni organ je bio u obliku banane baš mi je bilo ružno za vidjeti.
Nisam znala dali se smijati ili plakati nakon toga, nisam mu dala do znanja da mi je to čudno nego sam nastavila sa njim dalje kao da ništa nije bilo. Od toga je prošlo par dana i još se nismo vidjeli jer ja odgađam iz jednog razloga samo.
Koji se njemu ne usudim reći, a to je da mi on zapinje zbog tog svog oblika i iritira me i boli, nekako mi je neugodno da mu to kažem jer znam da mu neće biti svejedno. Što da napravim ni sama ne znam, ali jedno znam da nećemo moći nastaviti ako ne budem iskrena.

Нема коментара:

Постави коментар